• Od: ZázrakyVědy.cz

    Z kategorie: ZAJÍMAVOSTI

    Publikováno: 19. 07. 2018 | 12:57

Hvězda fitness jí čokoládu i burgery, i po čtyřech dětech vypadá skvěle, jak to dělá?

Sophie Guidolinová je cvičitelka, osobní trenérka a také matka čtyř dětí. Při pohledu na její dokonalou postavu ale mohou blednout závistí i ženy, které ještě vůbec nerodily. Přitom Quidolinová si podle svých slov dopřává pravidelně čokoládu, hamburgery i další pochutiny. V čem je tedy tajemství její super postavy?

Guidolinová dokonce ani netráví každý den dlouhé hodiny v posilovně, jak by asi hned mnoho lidí napadlo. Cvičení je samozřejmě nezbytné, ale Sophie rozhodně nic nepřehání. Naopak, snaží se být v pohodě. Na snídani si dává proteinové sladké tyčinky a smoothie. Mimochodem ty tyčinky obsahují Nutellu, oříšky, javorový sirup a čokoládu. Zkrátka tak trochu kalorická bomba.

Na oběd je to smažené kuře s rýží a zeleninou. Mezi obědem a večeří jsou to ještě její vlastnoručně vyrobené čokoládové brownies a na večeři je to třeba plátek svíčkové s bramborami, cottage sýrem a zeleninou.  Když je chuť, klidně si dá i hamburger. Z dietologického hlediska přesto vidíme poměrně vyváženou stravu na jedné straně plnou bílkovin a masa, ale na druhé straně je hromada zeleniny. Zkrátka není to nic, co by mělo negativní vliv na postavu nebo váhu. „Moje strava je bohatá na sacharidy, proteiny a bílkoviny. To mi dodává energii při tréninku,“ říká ke svému jídelníčku Guidolinová.

Snaží se cvičit krátce a intenzivně a vydávat co nejvíce energie za co nejkratší čas. Nechce trávit ve fitku dlouhé hodiny. Nemá žádné zakázané jídlo, ani žádné, které jí jen ona. Vše, co připraví, je pro celou rodinu. Ovšem kalorie a příjem tuků a sacharidů sleduje na speciální aplikaci. Kvůli tomu také své jídlo váží a to před tím, než jej uvaří, protože jídlo při úpravě ztrácí hmotnost. Přísun kalorií ale odpovídá hmotnosti jídla za syrového stavu.

Právě sledování přísunu tuků, sacharidů a kalorií prakticky online, je podle Guidolinové základem celé její koncepce. „Trvá to pět minut denně zadávat data do aplikace a umožňuje mi to zařazovat do jídelníčku oblíbená jídla. Sledováním nutričního příjmu a cvičením dosáhnete přesně takovou postavu, jakou chcete,“ uzavírá Guidolinová.

DALŠÍ ČLÁNEK: